skip to Main Content
CRM Manager til EDC
EDC

EDC er Danmarks største og mest sælgende ejendomsmæglerkæde, og består af over 230 selvstændige ejendomsmæglerfirmaer, der formidler køb og salg af helårsboliger, fritidsboliger, erhvervsejendomme og nybyggeri. En stor del af aktiviteterne foregår i vores interne mægler systemer, Microsoft Dynamics CRM og på edc.dk, der for 9. år i træk er branchens mest besøgte side med op mod 4 mio. besøg pr. måned.

IT-afdelingen er en del af EDC-gruppens kædekontor, som varetager centraliserede opgaver indenfor IT, markedsføring, kommunikation, administration og uddannelse for EDC-kæden (Bolig og Erhverv) og FeriePartner Danmark. EDC-gruppens kædekontor servicerer i dag mere end 1.600 medarbejdere i hele EDC-kæden og FeriePartner.

Vi søger en CRM Manager med erfaring i optimering af kundeorienterede salgsprocesser i et B2B miljø. Ideelt set i en sammenhæng, hvor Microsoft Dynamics CRM anvendes. Med reference til IT Direktøren/CIO får du det overordnede ansvar for en række opgaver og projekter inden for CRM-området. Du kommer til arbejde sammen med nøglepersoner i vores Erhvervs division, samt er du med i IT-afdelingen, og du vil fungere som bindeled mellem de to funktionsområder.

EDC har en ambition om at have en stærk digital platform indenfor branchen. EDC arbejder derfor med nogle af de nyeste teknologier, bl.a.:  Microsoft Dynamics NAV og CRM, .NET, C#, MS SQL, Visual Studio, Team Foundation Server, Episerver, Native iOS Apps, m.m.

Ansvar og opgaver

  • Applikationsansvarlig for Microsoft Dynamics CRM At bidrage aktivt med input til nye CRM forbedringer Løbende involvering i udvikling og forbedring af salgsprocesser, metoder og værktøjer Design, konfiguration og implementering af Microsoft Dynamics CRM baseret på forretningskrav
  • Facilitering og eksekvering af små projekter og opgaver
  • Ejerskab af Stage-Gate leverancerne omkring alle CRM projekter, dvs. fra projekt ide til leveret projekt
  • Sikre en god kommunikation mellem forretning og IT team, herunder forventningsafstemning omkring prioriteter med forretningssponsoren for projektet
  • Bidrage til kommunikation og forandringshåndtering

Vi stræber imod at arbejde agilt og dynamisk i tæt samarbejde med brugere og leverandører.

Faglige kvalifikationer

  • Relevant videregående uddannelse
  • Minimum 3-5 års erfaring med Microsoft Dynamics CRM fra en organisation, hvor du har været involveret i at implementere systemet og sikre udbredelsen i organisationen
  • Proven track record som CRM manager, hvor du får sat dine kompetencer i spil for at sikre, at det er de rigtige ting der bliver udviklet og implementeret
  • Du mestrer design og konfiguration af Microsoft Dynamics CRM, og kan hurtigt og ubesværet eksekvere ændringer som hjælper forretningen
  • Du er analytisk og struktureret i din opgaveløsning, og formår både at arbejde med detaljer når det er vigtigt, og sætte tingene ind i en større sammenhæng
  • Erfaring i agile og dynamiske miljøer, herunder hvordan der planlægges og følges op
  • Kendskab og erfaring med best-practice salgsprocesser og evt praktisk erfaring som bruger af Microsoft Dynamics CRM

Personlige egenskaber

  • Du tænker dig om – og balancerer det teoretisk rigtige med det praktisk nødvendige og værdiskabende
  • Du har fokus på både resultat og effekten af både dit eget og andres arbejde
  • Du er udadvendt, lyttende og er stærk til både kommunikation og facilitering
  • Du håndterer usikkerhed godt, og evner at gribe de muligheder det giver for at forme fremtiden.

Generelt søger vi en dygtig CRM manager, som har vist resultater ved at skabe rammerne for et godt og professionelt samarbejde i området mellem IT og forretningen. En CRM Manager som sørger for at facilitere arbejdet på en måde, så alle deltager aktivt i teamet, tager ansvar og får det bedste frem i sig selv. Vi forventer, at du er ansvarlig og bidrager positivt til et godt arbejdsmiljø. Du skal have interesse i at følge udviklingen i de nyeste CRM trends, tænke i nye muligheder og du skal være på forkant med at forbedre vores CRM processer, så det hele tiden matcher EDC’s behov.

Vi tilbyder

Ansvar og spændende opgaver i en professionel og inspirerende organisation med flad struktur og et arbejdsmiljø, hvor godt humør, teamånd, samarbejdsvilje og tillid er vigtige elementer. Du vil have mulighed for at præge din egen faglige udvikling, og du tilbydes et job med store muligheder for at tage ansvar og fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen. Du bliver en del af en engageret IT-afdeling, som glæder sig til at få dig med på holdet.

Arbejdsstedet er vores kædekontor på Frederiksberg ca. 2 dage om ugen og hos vores Erhvervs division i det centrale København ca. 3 dage om ugen.

Ansøgning

EDC benytter Management by Nordved ApS som rekrutteringspartner på denne stilling. Du bedes derfor sende din korte ansøgning indeholdende din motivation for jobbet sammen med CV til job@nordved.dk hurtigst muligt, da vi gennemgår ansøgningerne løbende.

Du er også velkommen til at kontakte Headhunter/Partner Helle Nordved på mobil 2219 7391, såfremt du har spørgsmål til stillingen. Vi behandler din henvendelse fortroligt og videregiver kun dine oplysninger efter nærmere aftale med dig.

Back To Top